Yenlo breidt uit naar Azië-Pacific regio met opening kantoor in Sri Lanka

Wereldwijde systeemintegrator Yenlo bouwt voort op de aanwezigheid in de Verenigde Staten en Europa met een nieuw APAC-kantoor om klanten wereldwijd 24/7 eersteklas development- en operationele diensten te leveren

Amsterdam, 17 juli 2019 – System integrator Yenlo kondigt vandaag de opening van het Yenlo kantoor in Colombo, Sri Lanka aan om de Aziatische markt beter van dienst te zijn en een groter marktaandeel te verwerven in de regio Azië-Pacific (APAC). Dit is een logische volgende stap voor Yenlo, als wereldwijd opererende WSO2 Certified Premier Partner en WSO2 Value-Added Reseller (VAR).

Het kantoor in Colombo wordt geleid door Mike Helm, die is benoemd tot WSO2 Channel Manager en Senior Account Manager. Mike is voormalig associate director en sales & territory manager – EU van WSO2.

“Gedurende mijn tijd bij WSO2 heb ik erg nauw met Yenlo samengewerkt en heb ik het bedrijf leren kennen als een zeer ervaren partner met inzicht in de integratie-eisen in de wereldwijde markt. Door het openen van dit kantoor in Colombo laat Yenlo zien dat ze globaal willen uitbreiden en de hoogste service aan klanten willen bieden. Ik ben er erg trots op deel uit te maken van dit team wiens expertise, drive en innovatie ertoe geleid hebben dat Yenlo door WSO2 is erkend als Beste Partner van 2018.”, aldus Mike.

Yenlo levert al meer dan 11 jaar professionele diensten met diepgaande expertise en creëert zo flexibiliteit voor bedrijven. De dienstverlening varieert van enterprise en solution architectuur tot softwareontwikkeling, operationele ondersteuning en wederverkoop van WSO2 support, training en certificeringsprogramma’s. Dit wordt aangevuld door vooraf samengestelde solution-as-a-service pakketten, zoals de Managed WSO2 Cloud platform Connext, een volledig beheerde WSO2 Cloud middleware-platform-as-a-service, gebouwd op Amazon Web Services (AWS) en het open source integratieplatform WSO2.

Over Yenlo

Yenlo is wereldwijd system integrator en specialist in het mogelijk maken van digitale transformatie met open source en agile technologie. Yenlo is de meest geavanceerde Certified Premier Partner (CPP) en officiële Value-Added Reseller (VAR) van WSO2. Onze business is gebaseerd op het geloof dat ondernemingen hun flexibiliteit terug moeten krijgen en digitale bureaus moeten worden voor het optimaliseren van hun klantrelaties, om op operationeel vlak te excelleren of om nieuwe diensten, producten of businessmodellen toe te voegen. Wij geloven dat deze agility—in technologie, kennis en financiële middelen – gerealiseerd kan worden door een open source-first, API-first en cloud-first strategie in te voeren.

Meer informatie: www.yenlo.com.

Trademarks en geregistreerde trademarks zijn eigendom van de respectieve eigenaars.

Connext van Yenlo maakt systeemintegratie eenvoudiger

Amsterdam, 4 juli 2019 – Yenlo werkt als WSO2-specialist constant aan het vereenvoudigen van systeemintegratie. Ruben van der Zwan lanceert het resultaat: Connext, een 24/7 managed integratieplatform in de cloud. Met deze dienst wordt de integratie van databases, applicaties, services en processen eenvoudiger wat positieve gevolgen heeft voor bedrijfsinvesteringen en doorlooptijden. Deze cloudoplossing, gebouwd op Amazon Web Services met WSO2 als basis, geeft enorme mogelijkheden. Hanseatic Bank heeft het Connext Managed Middleware Platform uitgerold en voldoet nu aan de nieuwe Europese wetgeving rondom PSD2. Hun ervaringen vindt op op onze website.

Yeno CEO Ruben van der Zwan

“Zie Connext als Integration as a Service. Het is een volledig beheerd en gehost integratieplatform. Maar dan zonder zorgen, met 24/7 controle en gebaseerd op het Open Source Integration Platform WSO2”, aldus Ruben van der Zwan. Hij is trots op deze nieuwe aanpak. “Ik zie al veel langer dat zaken die betrekking hebben op het vak van systeemintegratie vaak efficiënter en effectiever kunnen. Daarom hebben wij het Connext platform ontwikkeld”, voegt Van der Zwan toe.

Met Connext biedt Yenlo een betaalbaar, schaalbaar en effectief alternatief op de klassieke manier van systeemintegratie. En daarmee is Connext passend in dit tijdbeeld. De eerste CEO’s, CIO’s, CTO’s en Enterprise Architects die al gewerkt hebben met deze innovatieve oplossing, zijn enthousiast. Dat kwam onder andere tot uiting tijdens de Integration Summit in Stuttgart, waar hoger management van Hanseatic Bank hun aanpak met Connext presenteerde.

De naam Connext is bedacht, omdat systemen, applicaties, databases en meer met elkaar zijn geconnect. Omdat je IT nu met een eenvoudige en vooral effectieve integratie gewoon doet wat het moet doen, kun je als onderneming direct aan de slag met je business. Met het uitvoeren van je plannen dus.

Connext wordt 24/7 beheerd door Yenlo. Het is een schaalbaar middleware-platform dat wordt aangeboden als een cloud-based-service. Mogelijk gemaakt door Amazon Web Services en zoals gezegd, ontwikkeld met behulp van WSO2 opensource technologie. Connext integreert tools voor API Management, Enterprise Integration (zowel ESB als micro ESB), Identity Management (IAM, SSO en federated authenticatie) en geavanceerde, real-time data-analyse.

Meer weten over deze toegankelijke tool voor systeemintegratie, kijk dan op connext.com of bel met Yenlo via +31 20 27 00700.

Over Yenlo

Yenlo is een wereldwijd opererende systeemintegrator en specialist in digitale transformatie met opensource en agile technologie. Yenlo is de meest vooruitstrevende Certified Premier Partner en officiële Value Added Reseller van WSO2. Yenlo is van mening dat organisaties flexibel moeten zijn om een digitaal bureau te kunnen worden om hun relaties met klanten en bedrijfsvoering te kunnen optimaliseren en nieuwe diensten, producten en businessmodellen aan hun portfolio toe te voegen. Yenlo is van mening dat deze flexibiliteit – in technologie, kennis en financieel – gerealiseerd kan worden door een opensource API- en cloud-first-strategie. Meer informatie: yenlo.com.